Top 3 technology trend for 2021

Top 3 technology trends 


آج ٹکنالوجی اس تیزی سے ترقی کر رہی ہے ، جس میں تیز رفتار تبدیلی اور پیشرفت ممکن ہے ، جس کی وجہ سے تبدیلی کی شرح میں تیزی آسکتی ہے ، جب تک کہ آخر کار اس کی تشخیص ہوجائے گی۔ تاہم ، یہ نہ صرف ٹیکنالوجی کے رجحانات اور ترقی پذیر ٹاپ ٹکنالوجی ہیں ، بلکہ اس سال کوویڈ 19 کے پھوٹ پڑنے کی وجہ سے بہت کچھ بدلا ہے ! 


 1.Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning


مصنوعی ذہانت ، یا اے ، کو پچھلی دہائی میں پہلے ہی کافی ذوق ملا ہے ، لیکن یہ جدید ٹیکنالوجی کے رجحانات میں سے ایک ہے ، کیوں کہ ہم کس طرح رہتے ہیں ، کام اور کھیل پر صرف اس کے ابتدائی مرحلے میں اس کے قابل ذکر اثرات ہیں۔ AI پہلے ہی تصویر اور تقریر کی پہچان ، نیویگیشن ایپس ، اسمارٹ فون کے ذاتی معاونین ، سواری کا اشتراک کرنے والے ایپس اور بہت کچھ میں اپنی برتری کے لئے جانا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ ، بنیادی رابطوں اور بصیرت کا تعین کرنے کے لئے تعاملات کا تجزیہ کرنے ، ان وسطی جیسے استعمال کے بارے میں بہتر فیصلے کرنے کے لئے حکام کو اہل بنائے جانے والے اسپتالوں جیسی خدمات کے مطالبے کی پیش گوئی میں مدد کرنے کے لئے ، اور قریب میں اعداد و شمار کا تجزیہ کرکے کسٹمر کے طرز عمل کے بدلتے ہوئے نمونوں کا پتہ لگانے کے لئے بھی AI کا استعمال کیا جائے گا۔ ریئل ٹائم ، ڈرائیونگ ریونیو اور ذاتی تجربات میں اضافہ۔ 2021 تک اے آئی مارکیٹ 190 بلین ڈالر کی صنعت میں ترقی کرے گی جب سن 2021 میں علمی اور اے آئی نظاموں پر عالمی خرچ 57 billion بلین ڈالر سے زیادہ ہوجائے گا۔ اے ای کے شعبوں میں اپنے پھیلاؤ پھیلانے کے بعد ترقی ، پروگرامنگ ، جانچ ، معاونت اور دیکھ بھال میں نئی ​​ملازمتیں پیدا ہوں گی۔ ، چند نام بتانا۔ دوسری طرف ، اے آئی آج سب سے زیادہ تنخواہ بھی پیش کرتا ہے جس میں ہر سال 25 1،25،000 سے زیادہ (مشین لرننگ انجینئر) سے لے کر $ 145،000 ہر سال (اے آئی آرکیٹیکٹر) ہوتا ہے۔ اے آئی کے سبسیٹ مشین لرننگ ، کو ہر قسم کی صنعتوں میں بھی تعینات کیا جارہا ہے ، جس سے ہنر مند پیشہ ور افراد کی زبردست مانگ پیدا ہوتی ہے۔ فوریسٹر نے پیش گوئی کی ہے کہ اے آئی ، مشین لرننگ ، اور آٹومیشن 2025 تک امریکہ کی نو فیصد نوکریوں کو تخلیق کرے گی ، جس میں روبوٹ مانیٹرنگ پروفیشنلز ، ڈیٹا سائنسدانوں ، آٹومیشن ماہرین ، اور مشمولات کی تخلیق کرنے والی ملازمتیں شامل ہوں گی ، جس سے آپ کو ایک اور نیا ٹکنالوجی رحجان بنائے گا جسے آپ کو بھی دھیان میں رکھنا چاہئے!

2:Robotic Process Automation (RPA)


اے آئی اور مشین لرننگ کی طرح ، روبوٹک پروسیس
 آٹومیشن ، یا آر پی اے ، ایک اور ٹکنالوجی ہے جو نوکریوں کو خودکار کررہی ہے۔ آر پی اے سافٹ ویئر کا استعمال کاروباری عملوں کو خود کار بنانے کے لئے ہے جیسے درخواستوں کی ترجمانی ، لین دین کی کارروائی ، ڈیٹا سے نمٹنے اور ای میلز کا جواب دینا۔ آر پی اے بار بار کاموں کو خود کار کرتا ہے جو لوگ کرتے تھے۔ اگرچہ فوریسٹر ریسرچ کا اندازہ ہے کہ آر پی اے آٹومیشن 230 ملین یا اس سے زیادہ علم والے کارکنوں ، یا عالمی افرادی قوت کا تقریبا 9 فیصد کی معاش کو خطرہ بنائے گا ، آر پی اے بھی موجودہ ملازمتوں میں ردوبدل کرتے ہوئے نئی ملازمتیں پیدا کررہا ہے۔ مک کینسی نے محسوس کیا ہے کہ 5 فیصد سے بھی کم پیشے پر مکمل طور پر خود کار طریقے سے کام کیا جاسکتا ہے ، لیکن 60 فیصد کے قریب جزوی طور پر خود کار طریقے سے کام کیا جاسکتا ہے۔ آئی ٹی پروفیشنل کی حیثیت سے آپ کے ل the مستقبل کی طرف راغب اور جدید ٹکنالوجی کے رجحانات کو سمجھنے کی کوشش کے طور پر ، آر پی اے کیریئر کے بہت سارے مواقع پیش کرتا ہے ، بشمول ڈویلپر ، پراجیکٹ مینیجر ، بزنس تجزیہ کار ، حل معمار اور صلاح کار۔ اور یہ ملازمتیں اچھی طرح ادا کرتی ہیں۔ آر پی اے کا ایک ڈویلپر ہر سال ₹ 534K سے زیادہ کما سکتا ہے - اسے اگلے ٹکنالوجی رجحان کی بنا پر آپ کو ایک نظر رکھنا ہوگی!

3:Edge Computing


ماضی میں ایک نیا ٹکنالوجی رجحان دیکھنے کے ل، ، کلاؤڈ کمپیوٹنگ مرکزی دھارے میں شامل ہوچکا ہے ، جس میں بڑے کھلاڑی AWS (ایمیزون ویب سروسز) ، مائیکروسافٹ ایزور اور گوگل کلاؤڈ پلیٹ فارم مارکیٹ پر حاوی ہیں۔ کلاؤڈ کمپیوٹنگ کو اپنانا ابھی بھی بڑھ رہا ہے ، کیونکہ زیادہ سے زیادہ کاروبار بادل حل میں منتقل ہوجاتے ہیں۔ لیکن اب ابھرتے ہوئے ٹکنالوجی کا رجحان نہیں رہا ہے۔ کنارہ ہے۔ چونکہ اعداد و شمار کے اداروں کی مقدار میں اضافہ ہوتا جارہا ہے ، انہیں کچھ حالات میں کلاؤڈ کمپیوٹنگ کی کوتاہیوں کا احساس ہوگیا ہے۔ ایج کمپیوٹنگ کو ان میں سے کچھ مسائل کو حل کرنے میں مدد فراہم کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے تاکہ کلاؤڈ کمپیوٹنگ اور پروسیسنگ کے لئے ڈیٹا سینٹر میں ڈیٹا حاصل کرنے کی وجہ سے ہونے والی تاخیر کو نظر انداز کیا جاسکے۔ یہ "کنارے پر" موجود ہوسکتا ہے ، اگر آپ چاہیں گے ، جہاں کمپیوٹنگ ہونے کی ضرورت ہے۔ اسی وجہ سے ، ایجری کمپیوٹنگ کا استعمال دور دراز مقامات پر وقتی حساس ڈیٹا پر عملدرآمد کرنے کے لئے ہوسکتا ہے جس میں مرکزی مقام سے محدود یا کوئی رابطہ نہیں ہے۔ ان حالات میں ، ایج کمپیوٹنگ منی ڈیٹا سینٹرز کی طرح کام کر سکتی ہے۔ انٹرنیٹ آف ٹنگز (IoT) آلات کے استعمال کے ساتھ ہی ایج کمپیوٹنگ میں اضافہ ہوگا۔ 2022 تک ، عالمی ایج کمپیوٹنگ مارکیٹ $ 6.72 بلین تک پہنچنے کی توقع ہے۔ اور ٹیکنالوجی کے اس نئے رجحان کا مقصد صرف اور صرف کچھ بھی نہیں ، مختلف نوکریاں پیدا کرنا ، بنیادی طور پر سافٹ ویئر انجینئرز کے لئے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments